Sidor

fredag 22 oktober 2010

Lately I've Been....

.....thinking about animes som jag vill se om igen!
De e flera som poppat upp i huvudet på mig på sistonde. Kanske e de här punkten då de e över med K-drama för en stund, och mitt återvändande till anime-nötande? ^_^
Och de e just de jag har inte lust att se någon ny direkt, utan de e sånna som jag sett och saknar jag vill se x)
Häär e några av dom:

Blood +
Hikaru no Go
Itazura na Kiss
Toradora!
Shounen Omyouji
Nabari no Ou

hohoh vill se alla på 1 gång men de går ju inte xD
Eg borde jag utöka min lista på MAL men jag e lite slö på de. ^_^ Jag e nog the Queen of rewatching haha :P
Lovely Complex å Beck vet jag inte ens hur många gånger jag sett O.o

Aja ska sätta igång med Blood + nu så tills vidare
Hade'


//Sorairo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar