Sidor

fredag 15 oktober 2010

The Last Airbender


Om man säger så här efter att ha sett filmen på bio, känner jag mig föga nöjd
-.- Visst, coolt med specialeffekter osv men storyn funkade inte, kändes ihopklämd och ruschad igenom. Så jag antar att de var därför jag kände att jag ville se om den tecknade serien var något att ha, nu när jag kom hem.
Men saken e den, The last airbender är inte en anime (inge uppd. på MAL T__T), den är amerikansk vilket gör att man måste se den eng dubbad >.<>
Får väll uppdatera senare om betyget x)


//Sorairo

4 kommentarer:

  1. Egentligen är den väl inte dubbad isf? Utan bara på 'fel' språk från början xD FInns det ingen japansk dub? Hmm...

    SvaraRadera
  2. jaja säkert e de så, tänkte bara på de, för första ep.t jag såg så stod de eng dub där uppe i rubriken för klippet. var väll för att de var en anime sida och man inte ska tro att de e på japanska

    SvaraRadera
  3. Mjo, precis. Kan inte förstå att vissa hellre ser dubbat än subbat.

    Okej om rösterna var någorlunda bra och kunde hänga med i känslorna som visas, då hade jag kanske kunnat se. Men nej.

    SvaraRadera
  4. Jag tror jag skulle tyckt den var awesome om den inte var på engelska de störde -.- så jag gav upp så nu e jag åter tillbaka till mitt drama x)

    SvaraRadera