Sidor

torsdag 14 oktober 2010

Hahahaha

Inatt har jag börjat se en del nya serier, bland annat Bakuman som Sorairo var peppad på att se. Nu har jag sett de två avsnitt som har kommit och jag HATAR det här! Varför börjar jag ens se serier som är 'airing' när jag vet att jag vill se allt på en gång? xD Jag hatar att vänta på att få se mer. Erkänn att ni trodde en liten stund att det var serien jag hatade? >:D

Jag älskar det här:
Hahaha, jag dör! Han ligger alltså på golvet och tittar in i sjukrummet genom ett draperi? Aw... Hahahaha!
Lättroad much? Ingen som inte har sett det fattar nog (och alla som har sett det kanske inte tycker att det är kul heller xD)


-Nakiwarai

2 kommentarer:

  1. haha nu blir jag sjukt peppad på att se men jag får inte! inte föränn de airat klart x) och ja jag trodde de var serien du hatade :P

    SvaraRadera
  2. Naw, jag förstår dig :) Men var sugen på att se några fler 'airing'-serier än One Piece och Fairy Tail, så har börjat på två kortare nu :) Fast jag kommer nog att spara ihop några avsnitt, kanske. Alltså, att jag inte ser på ett tag. Men den verkar awesome ^^ Den var skönt animerad, tycker jag. Behaglig att titta på. Storyn verkar bra.

    SvaraRadera