Sidor

onsdag 1 december 2010

Tillbaka till framtideeen!

Nu har de gått mer än en månad sen sist haha, så nu tar jag nya tag med bloggandet igen.
Och nu har jag återgått till animenötandet också, vilket gör de hela lite lättare. Så detta får bara bli ett inlägg om vad jag gjort, och håller på med nu ^_^


Jag har...


- Complete'at en serie som heter Ga Rei Zero (får bli review av den sen)
- Catchat up på Bleach & Naruto (Bleach är suuper nu! O.o)
- Börjat se dessa 4 "airing" serier...


Shinrei Tantei Yakumo
(Ny mystery-solving drama)
Otome Youkai Zakuro
(Komedi, shoujo, youkai-serie)
Togainu no Chi
(Shounen Ai, mystery, action-ish, bishie-drama)
Hakuoki: Hekketsu-roku
(Andra säsongen av föregångaren Hakuoki)

Jag ska...

- Catch'a up på Fairy Tail & Katekyoshi Hitman Reborn (varav den sistnämnda ligger jag oförskämt efter i >.<)
- Finish'a Fullmetal Alchemist, Kuroshitsuiji II och Ergo Proxy som legat och fyllt ut min watching lista väl länge nu O_o
- Ta itu med Bakuman när den airat klart :)

Btw så http://11.uppcon.se/ är nu igång ^_^
Avsutar med nya ED (nr 15) för Naruto, sångerskan röst var såå bra :P


バイバイ!                         //Sorairo


1 kommentar: