Sidor

måndag 11 oktober 2010

Hajar du dealen?

Jag och Jisonshin kör på olika deals. Till exempel så ser hon NANA nu för att jag har sett Tegami Bachi/Letter bee och nu ser jag Shaman King för att hon ska se Fairy Tail.

Här är en liten lista på vad jag har sett för serier p.g.a. mina medbloggare:

Från Sorairo till mig


Lovely Complex
Saiunkoku Monogatari
Bokura ga Ita
Ghost Hunt
Higashi no Eden
Itazura na Kiss
Katekyo Hitman Reborn
Kimi ni Todoke
La Corda D'Oro
NANA
Nodame Cantabile
Samurai Shamploo
Skip Beat!
Toradora!
Vampire Knight


Från Jisonshin till mig

Fruits Basket
Gakuen Alice
Maria Holic
Tegami Bachi
Shaman King

Säkert många fler här också, men jag kommer inte på fler just nu.

Känns som att det inte är många serier jag har sett utan att någon har pushat mig till att se dem ;) Haha, jag har andra kompisar som tycker jag ska se andra serier också. Men oftast är det de serier jag själv har hittat som jag fastnat mest för.
Det finns inte många serier som jag har sett som antingen J eller S INTE har sett. Det är typ One Piece, haha.

Fridens liljor  -Nakiwarai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar