Sidor

torsdag 7 oktober 2010

What I wan to watch - 私は何を見てみたい

Har för tillfället ett animetittar-break, pga ett fastnande i Koreanska dramor ^_^
Därför kan jag heller inte skriva någon review på något jag sett, så därför blire en liten lista på serier jag ser fram emot och ska se senare :P

Togainu no Chi


Såg jag har redan börjat aira ^^ (23sep) men blir nog vänta till den e completead isåfall :)
Måste medge att de e inte bara för att den verkar intressat, utan lite snygga drool karaktärer kanske höjer intresset på denna >.<>

Bakuman

Denna har jag gått å längtat efter pga mangan, får se om den håller standard ;D

Hakuouki Hekketsuroku

Säsong 2 av Hakuouki som gick i våras :) asbra serie som jag vill veta vad som händer härnäst!!! Och ja en bishie-serie ;D

Beelzebub


samma här, manga made anime, dock ett tag kvar innan denna airar men tror den kommer bli awesome! :D

Ja de var dom, kommer säkeert hitta massor mer som jag kommer vilja se, när jag tröttnat på koreanska dramor, när nu de blir >.<>
Tills vidare ha de!

//Sorairo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar