Sidor

fredag 19 mars 2010

Svar på frågorna.

----------------------------- Nakiwarai svarar ---------------------------

Favorit....
Anime/manga-genre: Anime - Action/komedi. Manga - Romantik.
Anime: Ouran High School Host Club, tror jag ^^ svårt att välja!
Manga: Koukou Debut (High School Debut) - Haha, nu ser det ut som att jag automatiskt älskar serier som har orden "High School" i sig -.-'.
Karaktär: San's pappa i Seto no Hanayome, lätt!
Animefilm: Toki wo Kakeru Shojo (The girl who leapth through time)
Opening song: Asian Kung-Fu Generation - Haruka Kanata (andra Naruto opening).
Ending song: Akeboshi -Wind (första Naruto ending) eller Rie Fu - Life is like a boat (första Bleach ending).


Vilken serie har du...
Sett/läst flest antal gånger: Anime - Fruits Basket eller Ouran... Manga - Power!! hands down...
Gråtit mest till (om du nu har det någon gång?): Oj. Bokura ga Ita, kanske.
Skrattat mest till: Lovely Complex eller One Piece.
Försökt se flera gånger, men gett upp efter ett tag: Hellsing. Försökte se den under fyra års tid, men har inte orkat se klart den förrän nu. 13 avsnitt som tog VÄLDIGT lång tid att se.
Tänkt mest på efter du sett/läst klart den: Death Note.


Vilken karaktär...
Liknar dig mest: Risa (Lovely Complex).
Har en speciell plats i ditt hjärta: Nobuo (NANA).
Är snyggast: Yoh (Koukou Debut) :]
Skulle du helst ha som vän: Luffy (One Piece).
Stör du dig mest på: Tja, förut var det Lambo (Katekyo Hitman Reborn), men nu har jag hatat honom så mycket att jag känner någon slags hatkärlek... Men jag måste säga Lambo ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar