Sidor

fredag 19 mars 2010

---------Sorairo's Svar-----------

Favorit....
Anime/manga-genre: Anime - Komedi, men gärna action lite ninjastuff som naruto osv^^ real-life dramas också som NANA e riktigt bra. Manga - Shoujo.
Anime: Shiet, inte lätt men måste nog säga BECK ändå.
Manga: Koukou Debut (Härmar Nakiwarai här) sen Skip beat! & The One e favvisar med ^^
Karaktär: Enkelt x) ingen får mig att skratta som LAMBOOO! (lambo for world domination!)
Animefilm: Toki wo Kakeru Shojo (samma som Nakiwarai igen men den e verkligen asbra!)
Opening song: Hm de var en svår en, vad ska vi ta... Beat crusaders OP till BECK, vet inte vad låten heter dock^^ men blir asglad av den låten ^_^
Ending song: Också svårt men favvisen nu e def ny Naruto ED, For You med AZU. Fiin!


Vilken serie har du...
Sett/läst flest antal gånger: Anime - Hm de e en tie mellan NANA och BECK... Manga - Kokou Debut ^^
Gråtit mest till (om du nu har det någon gång?): jaasi, de e frågan, tror Naruto faktiskt, kanske var lite väl känslig den dan dock x) haha. Men de e då Sasuke lämnar sakura so sad T_T
Skrattat mest till: Lovely Complex.
Försökt se flera gånger, men gett upp efter ett tag: One Piece. JAg vette sjutton varför de inte går vägen -.- alla älskar den men de går bara inte :'( kommer garanterat försöka mer om jag känner mig sj rätt.
Tänkt mest på efter du sett/läst klart den: Ride Back & Code Geass, minns jag var på hjärnan ett långt tag efter jag sett dem, varför vet jag inte ^^ men dom lämnade intryck...


Vilken karaktär...
Liknar dig mest: Hm vill inte vara en härmapa men de e nog Risa, fast kan tänka mig att jag e lite som Kotoko från itazura na kiss också :P
Har en speciell plats i ditt hjärta: Ren i NANA efter att ha läst mangan.
Är snyggast: Yoh (samma som Nakiwarai igen haha)
Skulle du helst ha som vän: LAmbo, jag skulle vara garanterad skratt varje dag^^.
Stör du dig mest på: I Peach Girl, Kashiwagi Sae!!! GAh hon reta verkligen gallfeber på mig >:( huvva!

2 kommentarer:

  1. Haha, we're so alike, hun ;)

    SvaraRadera
  2. haha we are ;D jag kände mig dum som härmade dig x) haha men de stämde jue :P hoho

    SvaraRadera