Sidor

fredag 26 mars 2010

Nerverna klarar inte av Code Geass ;P

Jag är inte en sådan där människa som sitter och biter på naglarna vid tv:n/datorn när någonting blir spännande i en film eller en serie eller hoppar till när något är skrämmande, men däremot tycker jag att det är jätteobehagligt när jag vet att någonting kommer att sätta huvudkaraktären i en svår situation. Då kan jag nästan inte fortsätta titta. Jag mår så dåligt, på något sätt... Och tänker "Hur i hela friden ska han/hon klara sig ur det här? Neej, det som gick så bra, varför ska det börja krångla nu?"... typ...
Jag har ett sådant moment med Code Geass just nu. Jag har sett lite mer än halva serien och jag vet vad som kommer hända i nästa avsnitt och jag orkar inte se det xD Serien är jättebra, men den är inte så bra för mina nerver! ;D
 Hur liten måste man vara för att tas med på ett flygplan om hon är för STOR? :O

1 kommentar:

  1. haha jag känner igen mig x) gillar sista meningen ^^

    SvaraRadera