Sidor

lördag 4 december 2010

Nämen, tjabaabaaa :D

Jag har haft en liten animesvacka nu, då jag inte ens har sett One Piece/Fairy Tail/Bakuman/Letter Bee en gång i veckan när de kommit ut :O 

YEAH!


Jaha, värst vad han var uppkäftig >:O 

Jajaja, okej då Tsuda Takatoshi... Jag måste väl bikta mig och erkänna att jag faktiskt HAR sett anime. Jag har sett första säsongen av Full Metal Panic! and I love it :D


Så att ni vet så är jag oftast anti mecha-serier och trodde verkligen att jag inte skulle orka se klart FMP! när jag såg att det var med i början av serien, men det visade sig att det var helt uthärdligt. Jag tyckte till och med att det var lite coolt. Hmm, mystiskt, för jag pallade det inte i Code Geass :O 
Nåja, som tur var så var det inte allt för mycket mecha utan mycket komedi och lite romance (I LIKE!) wohoo! 


Sen råkar jag tycka att det Sagara Sousuke är riktigt charmig som inte riktigt passar in i situationerna när han har haft en helt militär uppväxt och vissa gånger ska anpassa sig till skollivet eller hur man pratar med folk på ett vettigt sätt. Och jag är för de här två, jag blir pissed om det inte blir lite mer småromantik sen >:O

4 kommentarer:

  1. Du blir pissed om det inte är kärlek i en serie :O För då tycker du inte om den! >:D

    SvaraRadera
  2. Haha, näää :P Jag gillar ju One Piece, Fairy Tail, i princip de flesta shounenserierna där det inte brukar vara nåt sånt :P

    MEN! Jag tycker att det är gulligt med kärlek i en serie där det är lite oväntat. Nästan gulligare än i en riktig kärleksserie, eftersom det blir mer "Naw, vad gulligt av den/de som aldrig brukar vara gullig/a" istället för att det blir lite för mycket ^^

    Och så gillar jag ju kärlek (A)

    SvaraRadera
  3. Och ordet gulligt, obviously -.- spammade sönder det i det tidigare inlägget xD

    SvaraRadera
  4. Trööösta mig T_T jag hade glömt att skip beat! animen slutar cut-throath!!! buwääähhh T_T nu måste jag läsa mangan igen för att stilla mitt behov lite xD
    btw appropå kärlek så håller jag med om de som e mer oväntat ^^ jag gillar inte sockersött allt för mykt...kom att tänka på att skip beat mangan har ganska många kapitel, å så långt har dom ju inte kommit om man tänker efter heh >.<

    SvaraRadera