Sidor

måndag 6 december 2010

Lambo-san Mata Ne!!!

Haha jag sa att jag skulle se ikapp Katekyoushi Hitman Reborn, lite av en chock jag fick när jag såg att den slutat aira XD Aja de var iaf ett bra slut på en bra serie, och mangan e ju kvar iaf :)
Men jag kommer sakna min Lambo <3 in live action! >.<


Lambo wa sugoi damo ne!

Såg om Skip Beat! också, som jag önskar att de kommer en till säsong av! Så blev de att se om Lovely Complex med, måste ha sett om den mer än 5-6 gånger nu men jag skrattar lika mykt ändå! Alla minspel å ljud e super x)

Hm are you sure Otaniii?

Nu ska jag försöka ta itu med Higurashi och lite ny eps av airing serier jag ser.
Mata ne! :D


                      //Sorairo

4 kommentarer:

  1. Tihi, den slutade aira samtidigt som Kaichou wa Maid-sama :) Och faktiskt så har vi ju botat min Lambofobi nu! :O Nu tycker jag att han är söt/rolig ^^

    SvaraRadera
  2. oj gjorde den? xD haha lite efter jag har varit ^^ ooh har vi??!! awesome! ;D Lambo ett steg närmare till world domination ^^

    SvaraRadera
  3. Ja, det var en ledsam dag, haha xD När båda tog slut.

    Haha, ja jag vet! :O Men det blev nästan när vi startade den här bloggen xD Så mycket som vi har skrivit om Lambo :P Nu är ju hela han som ett internskämt ^^

    Åh gud, vilken fantastisk värld det vore, med Lambo som härskare.... o__O

    SvaraRadera
  4. kan tänka mig de :P men båda slutade bra iaf :)

    Haha precis! xD Ja kan du tänka dig Lambo everywhere på bilder å frimärken å sedlar *drool*
    hohoho! ;D (okej de skulle vara hemskt) men en kul tanke ^^

    SvaraRadera