Sidor

torsdag 13 maj 2010

.

Jag känner att jag inte har så mycket att uppdatera om här, eftersom jag fortfarande ser One Piece only. Eller ja, jag såg ett avsnitt Kuroshitsuji och två avsnitt Gravitation igår, men sen blev jag sugen på One Piece igen, så jag gav upp (A) hohoho ^.^ don't hate me

JO! Nu vet jag förresten precis vad jag ska skriva om här!

Mitt hat mot dubbad anime (till engelska i det här fallet). Andra avsnittet jag såg av Gravitation var nämligen det. Jag tappade helt intresset efter det xD Allt låter så dåligt. Ingen känsla alls. Skulle även leta rätt på ett roligt klipp ur One Piece och visa Jisonshin och snubblade över ett dubbat klipp.

STOP RAPING MY EARS, PLEASE, TACK, ONEGAI SHIMASU (?)!



Neeeeeeej! 4kids har gjort så att Sanji går och suger på klubbor istället för att röka :( och att kalla Zoro för Zolo är... nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar