Sidor

måndag 6 september 2010

N's planer

Wooh! Kände att jag måste berömma mina fina medbloggare som skrivit så fint om några serier :D Jag blir så glad!
Jag ska snart skriva om en jag med, men jag måste bara bestämma mig för vilken det ska bli ^^

Nu i helgen har jag ÄNTLIGEN sett ikapp One Piece (till avsnitt 465), läst ikapp Ouran mangan, sett Special A och sett om Skip Beat! (Eller okej, jag har två avsnitt kvar på Skip Beat som jag ska se nu). 

Närmast framöver ska jag:
- se Ghost Hunt
- läsa Skip Beat-mangan
- läsa ikapp Katekyo-mangan
- ev. läsa One Piece-mangan, men jag är lite osäker på om det blir bra, men det var så spännande där animen slutade nu och att vänta på ett avsnitt i veckan blir så jobbigt :P
- se ikapp Fairy Tail
- se Tegami Bachi

Woh, jag kommer aldrig bli klar med det där, känns det som xD


3 kommentarer:

  1. shiet! värst vad du har varit i farten :P haha tack ^^ dock cpar min dator sig jämt så skrivande går seegt ;D jag har fastnat i en j-drama period men ska försöka komma tillbakia till animen snart ^^ du vad sägs om en ny layout snart ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, i tittandet eller i skrivandet? ;P
    Illa, illa! xD

    Hmm, jo, kanske det :P Men jag överlåter det gärna till någon annan xD Jag suger på layout och sånt.

    SvaraRadera
  3. haha både och! xD

    okej ^^ fast jag tror bara de e du som kan ändra på designen :( för de finns ingen "ANPASSA" för mig så att jag jkan göra de, jag tror att de e för att du startade den :)

    SvaraRadera