Sidor

fredag 16 april 2010

Nostalgitripp

Sailor Moon a.k.a Bishoujo Senshi Sailor Moon.
Jag var en trogen anhängare när jag var liten, även när de började klockan sju på en lördagmorgon, och man fick smyga ner å tjuvse, utan att väcka föräldrarna x) Man ser defenitivt serien i ett helt annat ljus nu, både när de gäller ljudet, stilen och japanskan istället för svenskan. Jag förstår eg. inte varför dom bara bytt namn på Usagi till Annie i sv. versionen, ingen av de andra har ju andra namn?

Btw alla som tycker Lambo e irriterande, kom igen då e Usagi faktiskt värre! XD å hon e inte lika söt haha. Aja har iaf spenderat de senaste dagarna med att se om första säsongen, och jag är förvånad att jag fortfarande tycker den e bra ^_^ får se om jag kanske tar itu med de andra med :)

//Sorairo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar